Кошик
2 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (95) 222-73-73
+380 (67) 222-73-73
ЗАВОД "ВАТТ" - високовольтне та низьковольтне обладнання, комплектні електропристрої
Кошик

Відкрита вакансія "Менеджер з продажу комплектного електрообладнання"

Відкрита вакансія "Менеджер з продажу комплектного електрообладнання"

Завод «ВАТТ» - один з найбільших учасників ринку виробників комплектного електрообладнання та металоконструкцій, в зв'язку з розширенням бізнесу проводить конкурсний відбір на посаду менеджера з продажу комплектного електрообладнання (КТП, КРП, КСО, ЩО та інші) з успішним досвідом роботи в даній сфері.

Наша компанія надасть Вам можливість реалізації своїх можливостей, самореалізації та вирішенню нестандартних завдань з можливістю заробити в розвиваючій компанії та команді фахівців з підприємницьким типом культури і можливістю створювати, впроваджувати, змінювати, покращувати умови для досягнення спільної мети.

Вимоги:

• досвід роботи від 1 року, вища та спеціальна технічна освіта;

• досвід самостійного ведення системи продажу в телефонному режимі, проведення моніторингу ринку, проведенню переговорів, вміння вистроїти планову роботу;

• комунікаційні навички, знання української мови, навички ведення переговорів і вміння переконувати;

• вміння вибудовувати стратегію комунікацій з різними категоріями клієнтів (статус, характер, вік, повноваження).

• навички роботи з офісним програмним забезпеченням на рівні впевненого користувача.

• навички роботи з тендерними майданчиками;

• навички роботи продажу продукції через сайт компанії і її майданчиків та робота з сайтом;

• знання документообігу процесу купівлі-продажу товару;

• досвід супроводу повного циклу угоди та діловодства з продажу промислових товарів та устаткування (бажано електротехнічних товарів, комплектуючих та запчастин) від 1-го року;

• знання специфіки роботи В2В ринку України (бажано електротехнічного ринку та електротехнічних товарів і приладів);

• вміння читати та розуміти креслення та технічну документацію на рівні молодшого технічного спеціаліста;

• аналітичний склад ума, вміння генерувати ідеї для оперативного вирішення питань;

• мобільність, чесність, вміння доводити справу до кінця в зазначені строки;

• робити на результат та нести відповідальність за прийняті рішення та виконання узгоджених планів;

• бажання вчитися та професійного кар’єрного росту за для організації нових відділів продажу;

• бажано но не обов’язково з автомобілем зі стажем категорії «В».

Обов’язки:

• активний пошук і залучення контрагентів, ведення і розвиток клієнтської бази підприємства;

• вибудовування довгострокових партнерських відносин з клієнтами на вигідних умовах;

• формування комерційних запитів і робота в 1C8;

• організація системи продажу через сайт компанії та робота з сайтом;

• виконання узгодженого плану продажу;

• документальний супровід проектів, ведення договірної роботи;

• постійна взаємодія з контрагентами, ведення ділової переписки та телефонних переговорів;

• підготовка і ведення звітної документації;

• вирішення інтересів компанії з претензійних питань;

• вирішення поточних питань клієнтів компанії та їх супровід;

• моніторинг інформації про ринок, конкурентний аналіз та аналіз ринкової ситуації цін;

• супутні питання щодо забезпечення виробництва та виконання замовлень;

• постійна робота по підвищенню професійної компетенції за для кар’єрного росту;

• якісне виконання доручень керівництва в обумовлені строки.

Умови роботи:

• повна зайнятість;

• офіційне працевлаштування;

• висока ринкова заробітна плата та комфортні умови праці;

• робоче місце в комфортному офісі на центральному проспекту міста;

• графік роботи з 9.00 до 17.00, п’ятиденний робочий тиждень;

• відрядження по необхідності;

• стабільна та своєчасна заробітна плата та виплати підприємства;

• компенсація мобільного зв’язку;

• оплачувані відпускні та лікарняні дні;

• соціальний пакет;

• надаємо професійне навчання та фахову допомогу;

• дружній колектив.

• можливість професійного кар’єрного росту за для організації нових відділів продажу та росту заробітної плати;

• робота в розвиваючій компанії та команді фахівців з підприємницьким типом культури і можливістю створювати, впроваджувати, змінювати, покращувати умови для досягнення мети.

Особистісні якості:

• високий рівень самоорганізації, націленість на результат;

• підприємницька хватка, чесність та обов’язковість;

• аналітичний склад розуму, уважність до деталей;

• впевненість в собі, ініціативність, комунікабельність, стресостійкість;

• відповідальність за дії та прийняття самостійних рішень;

• самостійність, навик організації самостійної роботи, та доводити питання до кінця;

• бажання вчитися і вміння швидко засвоювати інформацію;

• відсутність залежних шкідливих звичок.

Чекаємо Ваші резюме: www.work.ua/jobs/5230913 або 0672226105 (viber)

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner